.
.


لینک ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترفند< تازه های فنّاوری < عکس .......... و آدرس hess.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 187
بازدید کل : 63483
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1




دسته بندی <-PostCategory->

 

بعد از پیشروی در تونل‌های زیرزمینی، راهروها و ساختمان‌ها كاراكتر بازی یك لابراتوار زیرزمینی مخفی را كشف می‌كند كه آزمایش‌های شركت آمبرلا از جمله تیرانت در آنجا انجام می‌گرفته. در آزمایشگاه وسكر فاش می‌كند كه یك جاسوس دو جانبه است كه برای آمبرلا كار می‌كند.

او بعد از آن به وسیله یكی از تاسیس‌كنندگان شركت كشته می‌شود. در این هنگام كاراكتر بازی متوجه می‌شود كه همگروهی‌اش به دست وسكر به زندان افتاده است، بنابراین سعی می‌كند با فعال‌سازی سیستم خود نابودگر، او را آزاد كند. كریس و جیل و كاراكتر كمك‌رسان به سمت محل فرود هلیكوپتر می‌روند، اما با حمله تیاد تی ـ۰۰۲ ـ هیولای غول پیكر انسان نما كه از طریق تاخیر در ارائه یا افشای تی ویروس ایجاد شده، مواجه می‌شوند. بعد از این كه تیاد شكست خورد، كریس جیل و بری در هلیكوپتر سعی می‌كنند اتفاقاتی را كه برایشان رخ داده فراموش كنند. در این نقطه، داستان رزیدنت اویل اول تمام می‌شود.

قسمت بعدی رزیدنت اویل از شهر Raccoon شروع می‌شود كه زمان آن 2 ماه بعد از حوادث اولین قسمت Resident Evil است. تقریبا تمام ساكنان شهر به علت شیوع T-virus به زامبی تبدیل شده‌اند. یك نوع سلاح بیولوژیك جدید كه به طور مخفیانه و توسط كمپانی داروسازی Umbrella تولید شده است. 2 شخصیت بازیگر این قسمت Leon S. Kennedy كه یك مامور پلیس تازه كار در اولین روز كاری و Claire Redfield هستند. كلیر یك دانشجوست و به دنبال برادرش می‌گردد. به محض رسیدن به شهر Roccoon لئون و كلیر به سمت اداره پلیس می‌روند تا برای حفاظت از آنان در برابر مردمی‌ كه به زامبی تبدیل شده بودند، تقاضای كمك كنند، اما وقتی به اداره پلیس می‌رسند متوجه می‌شوند اكثر ماموران پلیس كشته شده‌اند و كریس (برادر كلیر) نیز مدتی قبل آنجا را ترك كرده است. آنها هم تصمیم می‌گیرند برای پیدا كردن بازماندگان احتمالی، از هم جدا شوند و بعد شهر را به سرعت ترك كنند. كلیر هنگام پیداكردن راهی برای فرار به دختر كوچكی به نام sherry برخورد می‌كند كه در حال گریختن از دست موجودی ناشناخته است. لئون نیز به شخصی برخورد می‌كند به نام Ada Wongكه ادعا می‌كند به دنبال نامزدش jhon است كه یك محقق كمپانی Umbrella است. كلیر هم متوجه می‌شود فرمانده پلیس شهر Brian Irons برای سرپوش گذاشتن به مدارك و شواهد آزمایش‌های كمپانی Umbrella كه منجر به توسعه G-virus (عاملی توانا برای تبدیل انسان به سلاح بیولوژیك) رشوه گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






   نوشته شده در پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:,  توسط حامد و شهاب 




درباره من
 دسته بندی